vineri, 19 septembrie 2014

TUDOR GHEORGHE - ANOTIMPURILE MELE - Luni 17 noiembrie ora 19






Concertul  ,,Anotimpurile Mele’’ este o sinteza a Anotimpurilor lui Tudor Gheorghe, in care dirijorul Marius Hristescu a selectat cele mai frumoase partituri pe care le-a incredintat valorosilor muzicieni din Orchestra Nationala Radio si a vocilor de aur ale Corului National de Camera ,,Madrigal’’,  care vor performa alaturi de marele artist roman.



Iata cateva cuvinte ale maestrului Tudor Gheroghe despre acest concert unic :
,,Prin varietatea tematica, prin perfectiunea stilistica, prin frumusetea exprimarii atator sentimente umane, poezia romana n-are nevoie de artificii spre a fi pusa in valoare in toata splendoarea ei.
Dar intr-o vreme cand e citita din ce in ce mai putin, m-am gandit ca n-ar strica s-o imbrac intr-o haina de gala si s-o ofer spre admiratie la cat mai multi degustatori de frumos.



Așa au aparut pe rand cele patru anotimpuri ale poeziei romane cantate in acompaniamentul unei orchestre simfonice si a unui cor academic. Fiecare "anotimp" avand, cum e si normal, ritmul si culoarea lui. In fiecare spectacol, fie Primavara, fie Toamna, Vara sau Iarna, sunt presarate bijuterii poetice sau muzicale.     


                     
Cand m-am hotarat sa fac acest spectacol, "Anotimpurile mele", nu m-am gandit decat ce poeme voi nedreptati, lipsindu-le de intalnirea cu publicul care le-a indragit deja in reprezentatiile cu fiecare anotimp.                                                             
Voi primi mustrari din partea multor prieteni care vor fi mahniti ca n-am cantat cutare sau cutare poezie. Vor avea dreptate, dar ce pot face ? Credeti-ma ca-mi va fi greu sa aleg. Fiti siguri ca voi incerca sa va multumesc pe toti. Dar, vorba lui Caragiale : "Ce pacat, ca nu se poate cu de toate!"






 Pretul unui bilet: 80 de lei

 Relatii la tel: 0234.536.512; 0758.10.56.95; 0758.10.56.96

Biletele se pot procura de la secretariatul Casei de Cultura - intrarea din spatele cladiri, la etajul I 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu